E-mail marketing
E-mail marketing użyty w sposób właściwy może stać się jedną z najefektywniejszych technik marketingowych. Reklama e-mailowa charakteryzuje się dużą szybkością przekazu, niskim kosztem i możliwością precyzyjnego targetowania.
Mailing wysyłany jest tylko do tych użytkowników kont pocztowych, którzy zadeklarowali chęć otrzymywania reklam e-mailowych. Użytkownik ma możliwość wyłączenia swojego konta z listy dystrybucyjnej ofert komercyjnych. Oznacza to, że reklamę otrzymują tylko osoby, które świadomie to zaakceptowały.
Mailing reklamowy pozwala budować zainteresowanie produktem oraz tworzyć i utrzymywać więzi między reklamodawcą i odbiorcą. To także niezwykle skuteczne narzędzie w kampaniach informacyjnych, promocyjnych oraz sprzedażowych.
E-mail marketing obejmuje zarządzanie bazami adresów e-mail (listą mailingową), przygotowywanie treści korespondencji, wysyłanie wiadomości e-mail oraz obsługę informacji zwrotnych (w tym śledzenie skuteczności kampanii mailingowych). Do najważniejszych zalet marketingu e-mailowego zalicza się:
- szybki przekaz spersonalizowanej informacji,
- selektywność przekazu (tzw. targeting),
- mierzalność efektów,
- wysoka skuteczność,
- efektywność kosztowa.
Korzyści
Zbuduj lojalność konsumencką
Regularne dostarczanie klientom informacji oraz komunikatów o określonej tematyce, a także przypominanie im o usługach lub produktach Twojej firmy, to niezawodny i skuteczny sposób budowania lojalności konsumenckiej. W efekcie klienci dokonują kolejnych zakupów lub skorzystają z usług Twojej firmy.
Stwórz pozytywny i atrakcyjny wizerunek Twojej firmy
Wysyłając regularnie komunikaty i informacje z określonej tematyki zbudujesz wśród odbiorców Twój wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie. Jednocześnie takie działania uwiarygodnią Twoją firmę w oczach klientów, a także poprawią poziom zaufania do niej.
Dotrzyj w krótkim czasie z ważnym komunikatem do dużej liczby odbiorców.
Wykorzystując mailing możesz wysłać informacje, po których oczekujesz szybkiej reakcji ze strony adresatów, a które dotyczą na przykład uczestnictwa w konkursie, informują o promocjach czy nowych produktach/usługach. Dzięki możliwości wyboru odpowiednich kryteriów (wiek, płeć, zawód, zainteresowania itp.) przekaz dotrze do ściśle określonej grupy odbiorców.
Popraw oglądalność Twojej witryny
Duża baza adresów e-mail pomaga skutecznie promować serwis www, sklep internetowy, czy też wszelkiego rodzaju portale tematyczne, zwiększając oglądalność oraz ruch na stronie. Czym większa baza, do której możesz dotrzeć z przekazem, tym większa liczba osób, które będą odwiedzać Twoją witrynę.
Kreacje mailingowe
Odpowiednie opracowanie graficzne e-maili, przygotowane z uwzględnieniem celu kampanii oraz grupy docelowej, ma ogromne znaczenie dla skuteczności kampanii mailingowych. Ciekawa, przejrzysta grafika decyduje o tym, czy odbiorca e-maila zainteresuje się treścią reklamy i czy wykona dalsze akcje, np. wejdzie na stronę reklamodawcy. Ważna jest także treść, która musi zaintrygować użytkownika w połączeniu z grafiką zachęcić do działania.
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 24 godzin.