E-mail marketing użyty w sposób właściwy może stać się jedną z najefektywniejszych technik marketingowych. Reklama e-mailowa charakteryzuje się dużą szybkością przekazu, niskim kosztem i możliwością precyzyjnego targetowania.

Mailing wysyłany jest tylko do tych użytkowników kont pocztowych, którzy zadeklarowali chęć otrzymywania reklam e-mailowych. Użytkownik ma możliwość wyłączenia swojego konta z listy dystrybucyjnej ofert komercyjnych. Oznacza to, że reklamę otrzymują tylko osoby, które świadomie to zaakceptowały.
Mailing reklamowy pozwala budować zainteresowanie produktem oraz tworzyć i utrzymywać więzi między reklamodawcą i odbiorcą. To także niezwykle skuteczne narzędzie w kampaniach informacyjnych, promocyjnych oraz sprzedażowych.

 

E-mail marketing obejmuje zarządzanie bazami adresów e-mail (listą mailingową), przygotowywanie treści korespondencji, wysyłanie wiadomości e-mail oraz obsługę informacji zwrotnych (w tym śledzenie skuteczności kampanii mailingowych). Do najważniejszych zalet marketingu e-mailowego zalicza się:

  • szybki przekaz spersonalizowanej informacji,
  • selektywność przekazu (tzw. targeting),
  • mierzalność efektów,
  • wysoka skuteczność,
  • efektywność kosztowa.

 

Korzyści

Zbuduj lojalność konsumencką

Regularne dostarczanie klientom informacji oraz komunikatów o określonej tematyce, a także przypominanie im o usługach lub produktach Twojej firmy, to niezawodny i skuteczny sposób budowania lojalności konsumenckiej. W efekcie klienci dokonują kolejnych zakupów lub skorzystają z usług Twojej firmy.

 

Stwórz pozytywny i atrakcyjny wizerunek Twojej firmy

Wysyłając regularnie komunikaty i informacje z określonej tematyki zbudujesz wśród odbiorców Twój wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie. Jednocześnie takie działania uwiarygodnią Twoją firmę w oczach klientów, a także poprawią poziom zaufania do niej.

Dotrzyj w krótkim czasie z ważnym komunikatem do dużej liczby odbiorców.
Wykorzystując mailing możesz wysłać informacje, po których oczekujesz szybkiej reakcji ze strony adresatów, a które dotyczą na przykład uczestnictwa w konkursie, informują o promocjach czy nowych produktach/usługach. Dzięki możliwości wyboru odpowiednich kryteriów (wiek, płeć, zawód, zainteresowania itp.) przekaz dotrze do ściśle określonej grupy odbiorców.

 

Popraw oglądalność Twojej witryny

Duża baza adresów e-mail pomaga skutecznie promować serwis www, sklep internetowy, czy też wszelkiego rodzaju portale tematyczne, zwiększając oglądalność oraz ruch na stronie. Czym większa baza, do której możesz dotrzeć z przekazem, tym większa liczba osób, które będą odwiedzać Twoją witrynę.

 

 

E-mail marketing obejmuje zarządzanie bazami adresów e-mail (listą mailingową), przygotowywanie treści korespondencji, wysyłanie wiadomości e-mail oraz obsługę informacji zwrotnych (w tym śledzenie skuteczności kampanii mailingowych). Do najważniejszych zalet marketingu e-mailowego zalicza się: szybki przekaz spersonalizowanej informacji, selektywność przekazu (tzw. targeting), mierzalność efektów, wysoka skuteczność, efektywność kosztowa. Korzyści Zbuduj lojalność konsumencką Regularne dostarczanie klientom informacji oraz komunikatów o określonej tematyce, a także przypominanie im o usługach lub produktach Twojej firmy, to niezawodny i skuteczny sposób budowania lojalności konsumenckiej. W efekcie klienci dokonują kolejnych zakupów lub skorzystają z usług Twojej firmy. Stwórz pozytywny i atrakcyjny wizerunek Twojej firmy Wysyłając regularnie komunikaty i informacje z określonej tematyki zbudujesz wśród odbiorców Twój wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie. Jednocześnie takie działania uwiarygodnią Twoją firmę w oczach klientów, a także poprawią poziom zaufania do niej. Dotrzyj w krótkim czasie z ważnym komunikatem do dużej liczby odbiorców. Wykorzystując mailing możesz wysłać informacje, po których oczekujesz szybkiej reakcji ze strony adresatów, a które dotyczą na przykład uczestnictwa w konkursie, informują o promocjach czy nowych produktach/usługach. Dzięki możliwości wyboru odpowiednich kryteriów (wiek, płeć, zawód, zainteresowania itp.) przekaz dotrze do ściśle określonej grupy odbiorców. Popraw oglądalność Twojej witryny Duża baza adresów e-mail pomaga skutecznie promować serwis www, sklep internetowy, czy też wszelkiego rodzaju portale tematyczne, zwiększając oglądalność oraz ruch na stronie. Czym większa baza, do której możesz dotrzeć z przekazem, tym większa liczba osób, które będą odwiedzać Twoją witrynę. Kreacje mailingowe Odpowiednie opracowanie graficzne e-maili, przygotowane z uwzględnieniem celu kampanii oraz grupy docelowej, ma ogromne znaczenie dla skuteczności kampanii mailingowych. Ciekawa, przejrzysta grafika decyduje o tym, czy odbiorca e-maila zainteresuje się treścią reklamy i czy wykona dalsze akcje, np. wejdzie na stronę reklamodawcy.

Kreacje mailingowe

Odpowiednie opracowanie graficzne e-maili, przygotowane z uwzględnieniem celu kampanii oraz grupy docelowej, ma ogromne znaczenie dla skuteczności kampanii mailingowych. Ciekawa, przejrzysta grafika decyduje o tym, czy odbiorca e-maila zainteresuje się treścią reklamy i czy wykona dalsze akcje, np. wejdzie na stronę reklamodawcy. Ważna jest także treść, która musi zaintrygować użytkownika w połączeniu z grafiką zachęcić do działania.

Sprawdź skuteczność działań marketingowych

aionline.pl
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Dziękujemy

Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 24 godzin.