Trzy powody, dla których Twoja mała firma potrzebuje nowoczesnej strony internetowej
O ile nie jesteś właścicielem małej firmy, która nie interesuje się rozwojem w czasach cyfrowych, potrzebujesz nowoczesnej witryny dla swojej firmy!
Witryna ma tak wiele zalet i jest jednym z najprostszych i najwygodniejszych sposobów przekazywania wiadomości za pomocą jednej platformy. jeśli Twoja mała firma nie rozważała jeszcze utworzenia witryny, oto niektóre z naszych głównych powodów, dla których zdecydowanie powinieneś ją rozważyć:
Oto niektóre z najważniejszych powodów, dla których zostały przedstawione poniżej:
• Rozwój marki
Marka to znacznie więcej niż logo. Marka jest odzwierciedleniem osobowości Twojej firmy, a Twoja witryna oferuje idealną platformę do wyrażania osobowości Twojej marki.
• Wiarygodność
Dzisiejszy współczesny konsument ceni uczciwość ponad wszelkie inne zasady działania, ale firmy nie można naprawdę uznać za godną zaufania, jeśli nie ma obecności online. Nawet jeśli Twoja strona internetowa jest podstawowa (a jednak aktualna), konieczne jest, aby witryna była uruchomiona, jeśli chcesz zwiększyć swoją wiarygodność – a tym samym zyski.
• Obecność w wyszukiwarkach
Innym ważnym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę, jest „możliwość znalezienia”. Ludzie oczekują, że będą mogli znaleźć to, czego chcą za pośrednictwem Google, więc jeśli chcesz, aby Twoja firma została znaleziona, potrzebujesz witryny w pełni zoptymalizowanej pod kątem wyszukiwarek.
• Opłacalność
Po uruchomieniu obecność w Internecie jest jednym z najbardziej opłacalnych rozwiązań w zakresie reklamowania Twoich usług, zwłaszcza w porównaniu z tradycyjnymi technikami reklamowymi, takimi jak reklama drukowana. Dzięki łatwemu w użyciu projektowi stron internetowych możesz łatwo i szybko wprowadzać zmiany w swojej witrynie.
• Wszystkie twoje dane w jednym miejscu
Od produktów i usług po adres kontaktowy, projektowanie stron internetowych może zawierać wszystko pod jednym dachem, aby Twoi klienci wiedzieli o Twojej firmie. Dzięki temu wszystko jest znacznie wygodniejsze dla obecnych i potencjalnych klientów, ponieważ mogą uzyskać dostęp do wszystkich potrzebnych informacji lub skontaktować się z Tobą w dowolnym momencie.
• Zachęca do relacji z klientami
Obecność online pomaga również w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami. Tutaj możesz wprowadzić unikalne funkcje, takie jak oferty specjalne dla lojalnych klientów lub jednorazowe wyprzedaże (np. „Błyskawiczna wyprzedaż 24-godzinna!”). Jest to doskonałe do tworzenia relacji między tobą a twoimi klientami i informowania ich, że doceniasz ich biznes.
Jak widać, założenie strony internetowej ma wiele zalet dla małych firm. Pomimo powyższego 36% małych firm nadal nie ma strony internetowej, a ponad 28% małych firm wydaje na nią mniej niż 500 USD (statystyki za pośrednictwem Clutch). Oznacza to, że ponad jedna trzecia małych firm traci potencjalnych klientów.
Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z naszym zespołem już dziś