Agencja Interaktywna Warszawa | Kampanie PPC Google Adwords - Agencja Interaktywna Warszawa
15116
singular,page,page-id-15116,page-child,parent-pageid-15086,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive

Kampanie PPC Google Adwords

DLACZEGO GOOGLE ADWORDS ?

  • Najszybszy sposób na skuteczną reklamę online Twojej firmy .
  • Twoje reklamy wyświetlają się tylko i wyłącznie wtedy, gdy ktoś faktycznie jest zainteresowany Twoim produktem lub usługą.
  • Koszt ponosisz tylko i wyłącznie wtedy gdy ktoś wejdzie na Twoją stronę.
  • Jako Specjaliści AdWords potrafimy tworzyć skuteczne kampanie.

 

Dla naszych Klientów proponujemy pełną obsługę kampanii PPC. Jednym z najważniejszych etapów jest precyzyjne określenie celów kampanii i przygotowanie spójnej strategii ich realizacji. Cele powinny być oparte o mierzalne wskaźniki, takie jak ROI, czyli opłacalność inwestycji, ilość i koszt konwersji, czy ilość oraz jakość generowanego ruchu. Prowadzone kampanie są nieustannie optymalizowane, aby jak najlepiej wykorzystać budżety przeznaczane na reklamę. Dzięki szerokiemu wachlarzowi interaktywnych raportów Klient ma zawsze pełną informację na temat opłacalności prowadzonych przez nas działań.

 

LINKI SPONSOROWANE

Linki sponsorowane w wyszukiwarce realizowane za pomocą Google AdWords cieszą się od lat niesłabnącym zainteresowaniem. Linki sponsorowane pojawiają się w sąsiedztwie naturalnych wyników wyszukiwania przez co należą do najbardziej efektywnych form reklamy. Inne zalety to: niski koszt – już od kilku groszy za kliknięcie, natychmiastowe efekty, wysoki poziom elastyczności, czy pełna mierzalność efektów.

 

KAMPANIE DISPLAY W SIECI GOGLE DISPLAY NETWORK (GDN)

Sieć Reklamowa Google dociera do ponad 95% polskich internautów, co czyni ją największą siecią reklamową w Polsce. Reklamy w postaci tekstowej, graficznej oraz plików wideo wyświetlane są w szerokiej gamie witryn internetowych – od największych portali (onet.pl, gazeta.pl, Interia.pl) poprzez usługi Google (GMAIL, YouTube) po setki tysięcy mniejszych witryn o mocno zróżnicowanej tematyce.

 Duże możliwości precyzyjnego kierowania reklam (słowa kluczowe, miejsca docelowe, tematy, zainteresowania, demografia) oraz pełna mierzalność efektywności sprawia, iż kampanie reklamowe w sieci Google należą do najbardziej efektywnych form reklamy.

 

REMARKETING

Remarketing polega na wyświetlaniu spersonalizowanej reklamy Internautom, którzy wcześniej odwiedzili serwis Klienta, lub wykonali na nim określone czynności. Kampanie remarketingowe wyróżnia bardzo duża skuteczność niezależnie od celu kampanii (sprzedaż, budowanie świadomości marki itp.) ponieważ pozwalają dotrzeć do osób będących na ostatnim etapie procesu decyzyjnego. Przekaz marketingowy można dostosować do konkretnej grupy odbiorców – w zależności od zainteresowań poszczególnych internatów.

Dzięki zaawansowanym opcjom wyznaczania grup docelowych w kampaniach remarketingowych możemy budować bardzo precyzyjne oraz zaawansowane strategie dostosowane do bieżących potrzeb Klienta.

 

KAMPANIE WIDEO W SERWISIE YOUTUBE

Kampanie wideo realizowane w serwisie YouTube pozwalają uzyskać olbrzymi zasięg z uwagi na to, że jest to trzecia najpopularniejsza strona na świecie oraz druga po Google najpopularniejsza wyszukiwarka. Z YouTube korzysta 90% wszystkich Internautów, co umożliwia dotarcie do olbrzymiej liczby unikalnych użytkowników, w tym potencjalnych klientów.

Kampanie wideo podobnie jak kampanie display w sieci reklamowej umożliwiają bardzo precyzyjne kierowanie reklam i pozwalają uzyskać wysoki poziom efektywności.

 

KAMPANIE PRODUKTOWE W ZAKUPY GOOGLE

Dla firm sprzedających swoje produkty online bardzo korzystne mogą być kampanie produktowe. Za pomocą kampanii produktowych można promować swoją ofertę produktów, zwiększać ruch w witrynie lub w sklepie internetowym. Szybko i tanio pozyskać nowych klientów, zwiększyć sprzedaż. Reklamy produktów pojawiające się w wynikach wyszukiwania lub w serwisie Zakupy Google pozwalają zaprezentować znacznie więcej informacji o produkcie, jak unikalne cechy produktu, zalety, zdjęcie i cenę. Reklamy produktów uzyskują największy poziom efektywności.