Agencja Interaktywna Warszawa | Display - Agencja Interaktywna Warszawa
15118
singular,page,page-id-15118,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive

Display

KAMPANIE BANEROWE (DISPLAY)

Kampanie display’owe polegają na emisji atrakcyjnych form graficznych, które zachęcają internautów do kliknięcia, a w efekcie do przejścia na stronę internetową reklamodawcy.

Reklamy graficzne (banery) są najstarszą i w dalszym ciągu często stosowaną formą reklamy w Internecie z uwagi na szereg zalet, jak bardzo liczne i zróżnicowane formaty reklam, które można dostosować do każdej powierzchni na stronie, szeroki zasięg, różnorodność form rozliczania.

Kampanie banerowe służą najczęściej do przyciągnięcia uwagi internautów oraz budowania świadomości marki ale także są bardzo skuteczne jako uzupełnienie kampanii w wyszukiwarce i wspomagają sprzedaż.

Projektujemy, i wykonujemy na potrzeby kampanii kreacje reklamowe w postaci statycznej lub animowanej. Zajmujemy się kompleksowym przygotowaniem kampanii w popularnych serwisach informacyjnych, na stronach tematycznych, branżowych, które najczęściej odwiedzają Twoi klienci. Udostępnimy dokładny raport pokazujący efekty wykonanych działań.

 

MODELE ROZLICZENIA

Dzięki doświadczeniu i dużej wiedzy, jako agencja jesteśmy w stanie pozyskać dla naszych klientów powierzchnię reklamową w najbardziej efektywnym modelu – CPC (Cost per Click). Dzięki temu nasi klienci płacą za faktyczne efekty biznesowe reklamy (sprowadzonych na stronę użytkowników). Dla tych, którzy za cel obierają maksymalnie duży zasięg rozliczenie może być korzystniejsze w modelu CPM (Cost per Mile). Możliwe jest także rozliczenie CPA (Cost per Action) lub Flat fee.

 

TARGETOWANIE

W zależności od celów kampanii nasi specjaliści dbają o to aby reklama wyświetlała się na stronach, na których przebywa zdefiniowana przez klienta grupa docelowa.

 

 OPTYMALIZACJA

W toku trwania kampanii każde z wykorzystywanych źródeł jest na bieżąco analizowane pod względem ilości, ale przede wszystkim jakości dostarczanego ruchu. Bazujemy na współczynnikach CTR (click though rate), współczynnikach odrzuceń, średnim czasie na stronie (w przypadku, gdy na stronie klienta zaimplementowane są odpowiednie narzędzia analityczne). Wspomniana analiza odbywa się na poziomie stron wydawców, skąd dostarczany jest ruch – strony, które dostarczają ruchu niskiej jakości, są wykluczane z kampanii i reklama na nich nie jest wyświetlana. Zdecydowana większość prac optymalizacyjnych odbywa się w trakcie działania kampanii na podstawie spływających danych.

 

 PLANOWANIE MEDIÓW

Przed każdą nową kampanią ustalamy wspólne cele i strategie tak aby nasze działania pozwoliły osiągnąć sukces kampanii. Dzięki naszej ogromnej wiedzy w zakresie marketingu internetowego jesteśmy w stanie doradzać naszym klientom i wybierać odpowiednie formy reklamy dostosowane do potrzeb ich firmy.